Reklamace a vrácení zboží

Jak vrátit zakoupené zboží?

Při nákupu v e-shopu si bohužel nemůžete zboží osahat nebo vyzkoušet. Může se stát, že Vám vybrané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat. Do 14 dnů od převzetí zboží můžete zboží vrátit.

1. Zašlete nám písemné odstoupení od smlouvy - můžete použít tento formulář nebo všechny údaje uveďte do e-mailu. Pokud nám budete psát z jiného e-mailu než, který jste uvedl (-a) na objednávce, budeme potřebovat podepsaný formulář.

2, Zašlete nám zboží zpět. Zboží pečlivě zabalte, aby se cestou k nám nepoškodilo. Při hodnocení stavu vráceného zboží nemůžeme rozlišovat, jestli škody vznikly při přepravě nebo před ní. Pokud bychom ale obdrželi zásilku poškozenou, pochopitelně Vám dámě vědět, zdokumentujeme stav zásilky, abyste toto mohl řešit s dopravcem.

Zboží, které nám chcete vrátit by mělo být ve stavu podobném, jako když si jej rozbalíte a prohlédnete na prodejně.  Pokud bude zboží znečištěné, poškozené nebo používané, budeme muset bohužel toto zohlednit v částce, kterou Vám pošleme zpět. 

 

Jak uplatnit reklamaci?

I když produkty Nash patří ke špičkovým, bohužel se může stát, že se něco pokazí. Nejjednodušší je vyplnit tento formulář reklamace a zaslat nám jej poštou nebo e-mailem. A pochopitelně zašlete nám i zboží, které chcete reklamovat.

Reklamovat můžete vady na zboží v záruční době 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením nebo nevhodným užíváním. Jakmile obdržíme zboží k reklamaci, potvrdíme vám jeho přijetí. Posoudíme a zdokumentujeme jeho stav a pak stanovíme nejhodnější způsob řešení reklamace, včetně předpokládané doby opravy apod.

Snažíme se případnou reklamaci řešit, co možná nejrychleji. Ve většině případů řešíme reklamaci s výrobcem a může se stát, že nám to bude trvat déle. Pokud by se nám to nezdařilo do 30 dnů ode dne, kdy jsme od Vás obdrželi zboží, vrátíme Vám peníze.

Pravidla pro řešení reklamací plynoucí z odpovědnosti za vady jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách v čl VII.